[GameBoy] Tomb Raider: Curse of the Sword

Post has published by Jirka
[dt_fancy_image image_id=“9339″ onclick=“lightbox“ width=“1920″ height=“500″ caption=“on“ show_zoom=“y“ dt_icon=“dt-icon-the7-play-large“ rollover_icon_size=“30px“ rollover_icon_color=“rgba(255,255,255,0.95)“ rollover_icon_bg_size=“80px“ rollover_icon_bg=“y“ rollover_icon_bg_color=“rgba(12,12,12,0.3)“ rollover_icon_border_width=“0px“ image_hover_bg_color=“disabled“]

VÝVOJÁŘ: Core Design | VYDAVATEL:ActiVision,  Eidos Interactive | RATING:Everyone | DATUM VYDÁNÍ:27/06/2001 | VYŠLO NA:GameBoy Color |  ÚROVNÍ:7

Tomb Raider: Curse of the Swordje druhým dílem v sérii vydaným na platformu GameBoy Color. O vývoj se již tradičně starali programátoři v Core Design, vydání pod licencí Eidos Interactive tentokrát padlo na studio ActiVision. Hra vyšla v červnu 2001.

Inovace

intence druhého titulu na hand-heldy zůstala ve stejném duchu jako první díl, Laru čeká především rozmanitější prostředí, sice nebudou chybět ani prostory jeskyní a džungle, vydáte se spolu s ní ale i na vrcholky střech New Yorku nebo budete balancovat na hraně smrti na střeše ujíždějícího metra.

Příběh Curse of the Sword

Lara Croft se v muzeu stane svědkem vloupání a odcizení starodávného meče. Při snaze lupiče zastavit je touto čepelí zraněna a stává se tak označenou lidskou schránkou, do které sekta, která přepadení muzea organizovala, s pomocí meče doufá oživit dávného temného čaroděje, aby s jeho mocí ovládli svět. V závodu s časem Lara musí zachránit svůj život před prokletím a zabránit uskutečnění tohoto děsivého plánu…

[dt_photos_carousel post_type=“posts“ dis_posts_total=“16″ image_sizing=“proportional“ image_border_radius=“0px“ slides_on_mob=“3″ item_space=“1″ project_icon_color=“#ffffff“ project_icon_border_width=“0px“ arrows=“n“ posts=“9340″]
Facebook X / Twitter Pinterest