Tomb Raider 6 Angel of Darkness

V pořadí už šestý počin společností Core Design a Eidos Interactive Tomb Raider 6 spatřil světlo hráčského světa v červnu 2003. Hra byla prvním Tomb Raiderem, který nevyšel na Play Station 1, a zároveň pilotním dílem série na nových konzolích. Jedná se o poslední díl, na kterém pracovala společnost Core Design.

Inovace Tomb Raider 6

S nástupem nových standartů se Tomb Raider 6 výrazně změnil. Grafika dosáhla výrazné změny, sama Lara působí mnohem více lidsky. Výraznou novinkou pro hru jsou do té doby zcela neznámé prvky - rozhovory s postavami, které mohou posunout děj určitým směrem, boj holýma rukama, zvyšování Lařiny fyzické síly či stealth prvky.

Lařin arzenál oproti všem předchozím dílům prošel nevýraznější změnou - munice tentokrát může dojít ve všech zbraních, což může posléze hráči způsobit velké nepříjemnosti. Největší zastoupení zde mají klasické pistole, Lara však využije i taser, brokovnici, SMG a útočnou pušku. Pistole tentokrát Lara nenosí ve dvojici. Dále do výbavy získáte páčidlo.

Tentokrát se v Tomb Raider 6 objeuje i druhá hratelná postava - člen organizace, která také stojí proti zlu, které se Lara snaží zastavit - mladý muž nadaný nadpřirozenými schopnostmi jménem Kurtis Trent.

Příběh Tomb Raider 6

Na samotném začátku Tomb Raider 6 Lara navštíví von Croye v Paříži, strhne se mezi nimi hádka a von Croy je zavražděn. Lara se stává hlavní podezřelou a musí se dát na útěk, rozhodnutá objasnit, co se stalo, očistit svoje jméno a dostat vraha. Zároveň jí von Croy uložil úkol - najít pět Obscurových kreseb pro jeho posledního klienta. Laru pátrání zavede z Paříže do pražského Strahova, záhy však zjičťuje, že uvízla v mnohem nebezpečnější síti, ve které mocní hrají o všechno.

Lara Croft and Tomb Raider are trademarks or registered trademarks of Square Enix Ltd. | Official Tomb Raider social media sites